Spausdinti

1Pradėjus antrąjį trimestrą, anglų kalbos mokytoja R. Markovskaja kartu su 9b ir 10b klasių mokiniais inicijavo STEAM pamokų ciklą, kurių metu mokėsi spręsti problemas, lavino kritinį mąstymą ir tobulino patirtinį mokymą. Anglų kalbos pamokų metu mokiniai surinkę skaitmeninį mikroskopą, tyrė įvairius objektus. Konstruojant mikroskopą mokiniai turėjo būti susikaupę: reikėjo skaityti instrukcijas ir klausytis video įrašo anglų kalba, taip pat prisiminti fizikos bei biologijos pamokas.
Šių pamokų metu mažiau dėmesio kreipiama į gramatikos taisykles, akcentuojamas komandinis darbas, proceso eiga ir vykdymas.

STEAM pamokų metu užduotis geriau sekėsi atlikti 9b klasei. Mokiniai buvo kantrūs, susidomėję užduotimi „Kaip sukonstruoti skaitmeninį mikroskopą naudojant išmanųjį telefoną?“ Jie išsprendė nelygaus paviršiaus problemą - parsisiuntė programėlę „Gulsčiukas“ į mobiliuosius telefonus.
Gruodžio 2d. vykusioje tarptautinėje konferencijoje „Efektyvus ir kūrybiškas STEAM integravimas užsienio kalbų pamokose“ anglų kalbos mokytoja R. Markovskaja pasidalino šių pamokų integracija į ugdymo procesą ir poveikiu mokymuisi.

1.jpg 2.jpg